Pětkrát ZDARMA

A po šesté prachy na dřevo . . .

Solární sluníčko to je věc. V nejmenované firmě svou intenzivní září donutilo majitele společnosti k rozšíření podniku.
Když se daří, tak se daří.
Stalo se.
Nová pobočka je na světě. Reklamní kampaň je v plném proudu. Místní rozhlas nás denně láká za solárním sluncem.Z letáků v poštovní schránce se na nás širokým úsměvem tlemí snědá modelka, nejméně po 20 návštěvách solária a dvěmi tubami karotenu v sobě.
Aby toho nebylo málo, prvních pět návštěv zdarma!!
Tak tomu říkám kauf.

Moje máti neříkala nic, ta rovnou jednala.
Tajně dvakrát denně posilovala organismus a pomocí karotenoidů vytvářela zásoby vitamínů A , s kterými se jednou denně na půl hodinky vytrácela na slunění zdarma.
Jenže to by nebyla ženská.Už po čtvrté návštěvě její tělo jevilo známky změny se kterými by se už zřejmě podle jejího uvážení i mohla chlubit.
„ Podívej se jak jsem krásně opálená,není to hezké? “
Dívám se, čumím jako blázen, opravdu! Ani hnědá ani červená, ale výrazná změna tam je.
Obzvlášť pohled na prsa a zadní partii těla mě doslova bacil přes oči.
„ Mami Tobě neřekli, že do té kukaně musíš lehnout nahá? “
„ Ty jsi se tam opalovala ve spodním prádle? “

Tak teď nevím jestli se máti cítí víc opálená nebo dopálená. Každopádně Beta karoten polyká dál a dalších pět návštěv solária na opálení neopáleného si bude muset zaplatit sama….
U nás měla tedy zaváděcí reklama 100% úspěch …. a o to přece šlo!!

Příspěvek byl publikován v rubrice BoBo strůjci. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..