Vymyjte si mozek

Marketing je v dnešní době umění pohybující se napříč vědními obory zabývajícími se člověkem. Přes veškerou profesionalitu je výsledný efekt stále ještě nejistý…

Žiji v kraji, kde jsou povodně v některých lokalitách tak samozřejmé jako fakt, že tam za zimu několikrát napadne sníh.
Ústí nad Labem má celkem pravidelně několikrát do roka zatopenou mimo jiné i jednu z hlavních komunikaci, kterou denně projíždí tisíce aut z Prahy do Děčína a zpátky. Párů očí, co se tu rozhlíží po okolí v pomalu jedoucích kolonách samozřejmě ještě víc. Sami tak můžete usoudit, že mít reklamní plochu v blízkosti takové hojně projížděné komunikace je učiněné terno. Vědí to samozřejmě i reklamní společnosti a dokáží toho náležitě využít.
Při letošním, zatím prvním zatopení této komunikace jsem při průjezdu po jednu chvíli jediném nezatopeném mostě uviděl billboard, který mi doslova otevřel hubu údivem…
Na billboardu, kterému spodní část olizovala voda se hrdě vyjímal slogan cestovní kanceláře:

VYMYJTE SI MOZEK !

Povodňové turisty tak lákal za cestou k moři do teplých krajin a mě po shlédnutí zůstala jen myšlenka a dohady zdali i zohlednění záplav patří k práci reklamních agentur.
Druhý den jsem si ověřil, že patří!

Billboard byl oboustranný a já si dal tu práci a vyzjistil, co na druhé straně je. Reklama byla již z půlky zatopena, ale stále ještě nabízela přídavek. Jedna z bank zde totiž inzerovala nižší úrokovou sazbu pod trefným sloganem:

MÁLO, CHCETE JEŠTĚ VÍC ?!

Jen by mě zajímalo, jak účinná byla inzerce mezi lidmi z nábřeží, kteří se tou dobou evakuovali ze svých domovů.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice BoBo postřehy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *